Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Петриченко П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Петриченко П. А. 
Деякі аспекти маркетингу в організаціях охорони здоров'я / П. А. Петриченко // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 2(6). - С. 96-98. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проведено аналіз особливостей організацій сфери охорони здоров'я, визначаються фактори, які найбільш впливають на діяльність типових організацій, таких, як лікарні, поліклініки, аптеки, центри здоров'я. Детально розглянуто характеристики визначених типів організацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Яроміч С.  
Стратегічна роль інформації в управлінні змінами / С. Яроміч, П. Петриченко, Д. Древніцький // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 203-207. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Показано сучасну роль діалогових баз даних, які дозволяють визначити потреби клієнтів, їх сегментацію, постійно спостерігати за ними. Охарактеризовано етапи розвитку інформаційних потреб організації та еволюцію типів даних. Розглянуто виміри моніторингу, які використовуються в оцінці діяльності організації. Визначено три основних напрямки щодо удосконалення планування в організації, яким сприяють діалогові бази даних.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)210.302

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Садовенко І. О. 
Реабілітація поверхні шахтних відвалів / І. О. Садовенко, П. Н. Петриченко, В. В. Тішков, М. Є. Опанасенко // Вісн. Житомир. інж.-технол. ін-ту. Техн. науки. - 2002. - № 4. - С. 303-308: іл., табл. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Наведено результати геохімічних та агрохімічних досліджень шахтних порід, що складуються. Динаміка макро- та мікрокомпонентів досліджена експериментально та методом моделювання. Розроблено технологію утворення активного реабілітаційного шару грунту на основі шахтної породи.

Представлены результаты геохимических и агрохимических исследований шахтных пород, которые складируются. Динамика макро- и микрокомпонентов исследована экспериментально и методом моделирования. Разработана технология образования активного реабилитационного слояпочвы на основе шахтной породы.

The results of geochemical and agrochemical researches of mine breeds which are stored are submitted. Dynamics of macro and microcomponents in experiments and modeling is watched. The technology of formation of active rehabilitation layer of soil on the basis of mine breed is developed.


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69027/Тех Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Петриченко П. М. 
Динаміка компонентів твердої та рідкої фаз вуглевміщуючої товщі як основа згладжування техногенних аномалій : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.15.11 / П. М. Петриченко; Нац. гірн. ун-т. - Д., 2004. - 18 c. - укp.

Обгрунтовано стабілізувальний технологічний вплив на домінуючі фізико-хімічні процеси, що супроводжують підземний видобуток вугілля у межах геологічної товщі шахтного поля. На підставі результатів експериментальних і теоретичних досліджень встановлено закономірності зміни твердої та рідкої фаз вуглевмісної товщі у процесі їх руху в техногенному ланцюжку: вугленосна гірська порода - шахтний відвал (ділянка рекультивації) - поглинальний комплекс покривних відкладень - фільтраційний потік у шихту та природний водотік. Обгрунтовано виникнення аномалій у концентраціях хімічних компонентів залежно від порядку відпрацювання блоків шахтного поля та напрямку рекультивації. Створено комплекс математичних моделей для оптимального вибору технологічних заходів у процесі відпрацювання вугільних шарів, спрямованих на згладжування гідрогеохімічних аномалій в геологічному середовищі. Зазначено, що дані технологічні заходи поєднують порядок проведення гірничих і рекультиваційних робіт з застосуванням поверхневого дренажу й активного покривного шару.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И310.1 + И17-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333989 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Петриченко П. А. 
Формування маркетингової інформаційної системи підприємств санаторно-курортного комплексу : автореф. дис... канд. екон. наук / П. А. Петриченко; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. - Сімф., 2008. - 20 c. - укp.

Досліжено теоретичні та практичні проблеми побудови маркетингової інформаційної системи для підприємств санаторно-курортного комплексу. Проаналізовано сучасні підходи щодо створення системи. Обгрунтовано принципи її формування. Розроблено концептуальні положення щодо зазначеної системи, а також етапи її структурування, що реалізують цю концепцію та дозволяють сформувати функціональну частину системи. За результатами дослідження розроблено методичні підходи до формування комплексу маркетингових завдань у складі маркетингової інформаційної системи санаторно-курортного комплексу. Удосконалено моделі та методи розв'язання завдань прогнозування попиту щодо санаторно-курортних послуг. З метою з'ясування позиціювання даної послуги на ринку та вибору для неї маркетингової стратегії запропоновано модифікацію матриці Мак-Кінзі, яка базується на визначенні показників: привабливості ринку санаторно-курортних послуг; конкурентної позиції підприємства санаторно-курортного комплексу; конкурентоспроможності санаторно-курортної послуги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)684.413.58 + У9(4УКР)271.298

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357728 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Яромич С. А. 
Маркетинг : навч. посіб. / С. А. Яромич, Н. Е. Красностанова, П.А. Петриченко, О. І. Воронов; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Одес. регіон. ін-т держ. упр. - О. : Вид-во ОРІДУ НАДУ, 2011. - 187 c. - (Б-ка магістра). - Бібліогр.: с. 160-163. - укp.

Розглянуто маркетинг як філософію підприємництва та відкриту мобільну систему. Увагу приділено аналізу ринкових можливостей та методам дослідження ринку. Висвітлено сучасні проблеми розвитку інформаційної маркетингової системи на підприємствах та психологічні аспекти поведінки покупців. Проаналізовано основні підходи до визначення торгової, цінової, комунікаційної політики та політики розподілу на підприємствах. Визначено основні напрями та елементи формування маркетингової стратегії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756421 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Петриченко П. А. 
Факторы, влияющие на маркетинг отношений и корпоративный имидж туристических предприятий / П. А. Петриченко // Пробл. економіки. - 2014. - № 2. - С. 255-261. - Библиогр.: 25 назв. - рус.

Цель статьи - исследование влияния маркетинга отношений на корпоративный имидж и качество обслуживания в туристических предприятиях и изучение взаимосвязей между корпоративным имиджем и качеством обслуживания. Обосновано, что одной из важных проблем маркетинга отношений является формирование внутриорганизационной ответственности за процесс взаимодействия с клиентами. Проанализирована система факторов DART, включающая четыре блока построения взаимодействия между туристическими предприятиями и клиентами (диалог, доступ к информации, понимание рисков и прозрачность). Показана трансформация отношений между туристическими предприятиями и потребителями от концепции "предприятие думает" к концепции "потребители думают". Обосновано, чем отличается измерение качества производимых товаров и качества услуг. Предложены высказывания, которые характеризуют элементы маркетинга отношений, корпоративного имиджа и качества услуг туристических предприятий. Перспективой последующих исследований в данном направлении является определение степени привлечения потребителей к созданию общей ценности услуг. Дальнейшее развитие маркетинга взаимоотношений может логично привести к формированию эффективной системы управления впечатлениями клиентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Петриченко П. А. 
Розвиток споживчих мереж в індустрії туризму / П. А. Петриченко, С. А. Яроміч // Актуал. проблеми економіки. - 2015. - № 5. - С. 153-160. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Здійснено дослідження ролі мереж у сучасній індустрії туризму та виявлено основні переваги мережевих структур. Розглянуто причини та цілі об'єднань в індустрії туризму. Наведено найбільш відомі приклади таких структур, що функціонують в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського